Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!

Urząd Gminy w Kozach, w skrócie Urząd Gminy, znajduje się przy ulicy Krakowskiej 4 w Kozach. To jest budynek urzędu, w którym pracuje wójt i urzędnicy.

Na zdjęciu: Budynek Urzędu Gminy Kozy
Do budynku prowadzą dwa wejścia, od ul. Krakowskiej oraz od parkingu z tyłu budynku.
Do wejścia od ul. Krakowskiej prowadzą schody oraz podjazd.

Na zdjęciu: Schody przy głównym wejściu do budynku Urzędu Gminy Kozy


Na zdjęciu: Podjazd dla wózków przy głównym wejściu do budynku Urzędu Gminy Kozy
Wejście od parkingu z tyłu budynku nie ma stopni.


Na zdjęciu: Wejście od strony parkingu do budynku Urzędu Gminy Kozy
Po wejściu głównym wejściem do budynku, po lewej stronie znajduje się Dziennik Podawczy, tablica informacyjna i telefon. Tutaj można załatwić wiele spraw.


Na zdjęciu: Tablica informacyjna, Dziennik podawczy oraz telefon
Wójtem Gminy Kozy jest Jacek Kaliński. Wójt to osoba, która rządzi gminą.
Wójtowi w pracy pomagają zastępca wójta, sekretarz, skarbnik oraz wielu pracowników.
Na zdjęciu: Wójt Gminy Kozy
W Urzędzie możesz:
Urząd ma też inne zadania:
Urząd jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach:
poniedziałek: 7:30 do 15:30
wtorek: 7:30 do 17:00
środa: 7:30 do 15:30
czwartek: 7:30 do 15:30
piątek: 7:30 do 14:00
To są godziny pracy Urzędu. W sobotę i niedzielę Urząd jest zamknięty
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 33 829 86 50
Możesz też wysłać wiadomość e-mail na adres: ug@kozy.pl

Na zdjęciu: Dziennik Podawczy Urzędu Gminy Kozy

Na zdjęciu: Sekretariat Urzędu Gminy Kozy
Dziennik Podawczy i Sekretariat to miejsca, w którym zostawisz pisma i dokumenty oraz otrzymasz potwierdzenie.
W tych miejscach możesz zapytać, gdzie załatwisz Twoją sprawę.
Dziennik Podawczy i Sekretariat są otwarte w godzinach pracy Urzędu.
Napisać wiadomość i wysłać na adres e-mail: ug@kozy.pl
Wysłać faks pod numer 33 829 86 74
Zadzwonić na numer 33 829 86 50
Informacja dla osób niesłyszących i mających problemy w komunikowaniu się w Urzędzie Gminy Kozy znajduje się na stronie internetowej bip.kozy.pl.
LINK: http://bip.kozy.pl/6078966
Budynki Urzędu są częściowo dostępne. Szczegóły opisów budynków można znaleźć w deklaracji dostępności. LINK: https://www.kozy.pl/deklaracja-dostepnosci/site/162.html
Do urzędu można też przyjść z psem przewodnikiem, który pomaga osobie przy poruszaniu się.
Specjalna toaleta znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia głównego.

Na zdjęciu: Drzwi do toalety dla niepełnosprawnych
Miejsca parkingowe znajdują się na parkingu z tyłu Urzędu.
Takie miejsce parkingowe ma specjalny znak.
Na znaku jest litera P, koperta i symbol osoby z niepełnosprawnością na wózku.
Miejsce parkingowe jest pomalowane na kolor niebieski.


Na zdjęciu: miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych przy Urzędzie Gminy Kozy